Weer online! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Manouk Kolkman - WaarBenJij.nu Weer online! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Manouk Kolkman - WaarBenJij.nu

Weer online!

Door: Manouk

Blijf op de hoogte en volg Manouk

16 Juni 2016 | Aruba, Aruba

Zo na lange tijd niks te hebben geschreven werd het nu weer tijd om wat te schrijven! Helaas ben ik een paar weken geleden ziek geweest en heb toen de hele week op bed gelegen gelukkig was ik een paar dagen voor dat papa en mama kwamen weer beter!! Toen papa en mama kwamen hebben we een hele leuke tijd gehad! Meestal waren we in de ochtend aan het werk en gingen we in de middag naar papa en mama toe. Hun verbleven heerlijk op beachresort manchebo! Super leuke kamer en super mooi resort met zwembad! Dat was wel even lekker een zwembad omdat de zee hier heel zout is. Met papa en mama hebben we vooral veel dingen bezocht. Ze hadden een huurauto dus konden zo overal heen! We zijn ook een dag naar Palm island geweest! Dat is een apart eilandje naast aruba en daar hebben ze een soort waterpretpark gebouwd! Je betaald dan per persoon om een hele dag daar van alles te kunnen doen en dat is inclusief eten en drinken. Je kan er van een tokkelbaan af, op een banaan achter de boot, zwemmen, van glijbanen af en heel mooi snorkelen! Dat laatste hebben we heel veel gedaan! Ik vond het in het begin heel eng. Ik ben heel bang voor vissen en er waren er daar zoveel dat ik even moeite had om het water in te gaan. Uiteindelijk toch over mijn angst heen gezet en erin gegaan! Wat was het mooi!! Heel veel verschillende vissen gezien! Heel Blij dat ik het gedaan heb. Om 5 uur was het eiland dicht dus zijn we weer naar huis gegaan. We gingen iedere dag heerlijk uiteten met papa en mama! We hebben zelfs de hooiberg beklommen!! Deze berg heeft ongeveer 600 treden! Het was super leuk maar ook best zwaar! Het was genieten samen met ze! Helaas gingen ze na 11 dagen toch echt naar huis. Op de weg naar het vliegveld staan we in de file en rijd er een auto achter op onze auto.. Dus snel het bedrijf van de huurauto gebeld en het snel opgelost! Het is hier wel grappig want als je dus een ongeluk krijgt moet de verzekering komen om het af te ronden. Eenmaal op het vliegveld afscheid genomen. Daarna hebben denise en ik nog een heerlijke strandwandeling gemaakt. Ook hadden we te horen gekregen dat er een Nederlandse snackkraam was geopend dus daar zijn we maar even langs gereden voor een frietje en een frikandel. Heerlijk weer even een Hollandse snack!! Na dat papa en mama weg zijn gegaan mogen we helpen in het restaurant van Wilson. Wilson gaat met zijn 2 zussen een restaurant beginnen alleen moet er nog heel veel verbouwd worden. We hebben nu alle stoelen en tafels geschuurd. We zijn nu bezig met alle stoelen te schilderen! Helaas is het minder druk in de bloemist dus helpen we in het restaurant. Dit is ook super leuk werk want zo zie je alles helemaal opknappen! Het word nu wel aftellen! Nog maar 11 dagen en dan stappen we weer het vliegtuig in naar Nederland. Aanstaande zaterdag eerst maar even mijn verjaardag hier vieren!! Papa en mama hebben een hele tas vol cadeau's achter gelaten dus ik ben benieuwd!!

• 17 Juni 2016 - 10:48

Doutzen Ophoff:

Hoi Manouk,
    Leuk om weer een uitgebreid bericht van je te lezen!
    Wat een heerlijke tijd hebben jullie met elkaar gehad, dat is zo mooi en waardevol, dat pakt niemand je meer af.
    En nu eerst je verjaardag vieren, wel een raar idee dat je het zover weg van huis viert!!
    Ik hoop dat je morgen toch kan genieten van alle lieve wensen en cadeaus.
    Ik wens je een hele gezellige dag toe en een mooi nieuw levensjaar onder de liefdevolle zorg van je hemelse Vader.
    En dan de laatste loodjes.....jammer dat er niet zoveel te doen is in de bloemen!
    Liefs,
    Doutzen

• 18 Juni 2016 - 09:12

Willem En Margaretha:

Hoi Manouk,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van. Zodra je weer terug bent, vier je je verjaardag vast nog een keer!