De vertrek dag!! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Manouk Kolkman - WaarBenJij.nu De vertrek dag!! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Manouk Kolkman - WaarBenJij.nu

De vertrek dag!!

Door: Manouk kolkman

Blijf op de hoogte en volg Manouk

20 April 2016 | Aruba, Aruba

Ja ja vandaag was het dan zo ver! Onze vlucht naar aruba. Gisteravond nog een laatste afscheidfeestje gehad. Vannochtend nog de laatste spulletjes ingepakt voordat we gingen. Nog even goed afscheid genomen van mijn diertjes en daar gingen we in de auto! De zenuwen braken door.. na wat file kwamen we aan op Schiphol en het was al aardig druk.. en ook nog grote mannen met geweren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manouk

Ik ben manouk kolkman en ik ben 19 jaar. De aankomende periode ga ik op buitenland stage naar Aruba. Met dit reisverslag wil ik jullie graag op de hoogte houden wat mij bezig houd op mijn stage.

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 5332

Voorgaande reizen:

20 April 2016 - 27 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: