Een update vanuit aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Manouk Kolkman - WaarBenJij.nu Een update vanuit aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Manouk Kolkman - WaarBenJij.nu

Een update vanuit aruba

Door: Manouk

Blijf op de hoogte en volg Manouk

01 Mei 2016 | Aruba, Aruba

Zo we zijn weer een aantal dagen verder. We hebben een aantal dag rustig aan gedaan! Vorige week zondag hebben we lekker mogen uitslapen en zijn we in de middag naar het strand gegaan. We zijn toen naar Palm beach geweest. Persoonlijk vind ik eagle beach veel fijner omdat er bij Palm beach heel veel zeewier zit. Maandag zijnnwe weer hard aan het werk gegaan. We mogen al super veel stukken maken. Doordeweeks is het hier altijd druk met bestellingen. Dinsdag mochten we een dagje mee bezorgen. Dit is super leuk omdat je zo het eiland leert kennen en ook de mooie natuur ziet. Woensdag was het hier ook gewoon koningsdag net zoals in Nederland. Helaas was hier veel minder te doen dan in Nederland. We zijn samen met de andere meiden naar de grotten geweest. Daar kon je zwemmen. Het was super mooi alleen er zaten krabben en vissen... en ja wie is daar bang voor? Ik... maar ik ben uiteindelijk gaan zwemmen ook al was het maar kort. We zijn ook even wezen kijken bij natural bridge, dit is een stuk natuur gebied met grotten en waar de stroming van het water heel erg hard is. Dit was super mooi! Daarna zijn we nog even lekker wezen zwemmen in de zee bij eagle beach. Donderdag zijn we weer aan het werk gegaan. We zijn al veel aan het voorbereiden voor moederdag. We hebben ook wat nieuwe dingen ontworpen voor moederdag, deze komen allemaal nog op Facebook. We hebben ook donderdag avond heel hard gewerkt. Alle bloemen kwamen binnen ook al een deel voor moederdag omdat mensen het in dit land vaak eerder willen. We hebben met 7 man tt half 10 s avonds gewerkt. Zaterdag zijn we mee geweest met de grote bloemstukken te leveren aan de hotels. Zo zie je veel hotels van binnen echt super gaaf! Ook heel veel luxe hotels! We hebben ook nog inkopen gedaan voor potten. Deze zijn allemaal voor moederdag. En dan zijn we aangekomen bij vandaag. Lekker een rustig dagje! Even de badkamer schoon gemaakt en voor de rest lekker relax want het word druk de aankomende week. Aankomende zondag is het net zoals in Nederland hier moederdag. Dit schijnt hier echt een gekkenhuis te zijn. Maandag hebben we nog een dagje vrij want dan is het de dag van de arbeid hier. Donderdag zijn we ook vrij. We gaan ons goed voorbedereiden op moederdag. Ik heb er zin in

  • 01 Mei 2016 - 21:58

    Lewina:

    Hoi Manouk, wat super leuk om zo op de hoogte te blijven van je avontuur op Aruba! Ik sprak je vader vanmorgen en die zei al dat je het heel druk hebt en super naar je zin. Nou dat lees ik ook in je verslag. Nu nog ff stilte voor de storm

  • 01 Mei 2016 - 22:37

    Oma Kolkman:

    Hallo Manouk,
    Wat leuk van je dat we wat van jou horen, een leuk verhaal, daaruit merk ik dat je het goed naar je zin hebt,en het lekkere warme weer, dat zal ook wel super lekker zijn,Wij hebben Sophie vanaf maandag bij ons gelogen gehad, en gisteren kwamen Harmen en Lewina en de ander kinderen bij ons.morgen gaat Harmen weer naar huis ,en Lewina gaat Dinsdag weer weg, en dan blijf Willemjan, met de tweeling bij ons tot Vrijdag ,dan haal Lewina ze weer op, verder was het vandaag ook super lekker weer,we hebben ook heerlijk genoten van de zon. Hebben jullie nog een Kerk gevonden in Aruba, en hoe gaat het met je Engelse taal,luk dat allemaal een beetje, nou geniet maar van alles daar,en ook van de natuur.Succes deze week voor de Moederdag, en stuur maar eens een mooie foto van het mooiste bloemstuk wat je voor Moederdag gemaakt heeft. Veel liefs van Opa en Oma

  • 12 Mei 2016 - 00:19

    Oma Kolkman:

    Hallo Manouk, hoe gaat het met jou,vermaken jullie je wel, ik hoorde van je moeder dat jullie het vorige weekend erg druk hadden gehad voor de Moederdag, nou ik was ook erg verwend hoor met allemaal mooie planten.Hier gaat alles goed,ik zit nog lekker buiten, maar ga zo naar binnen, want het word toch wat frisser, maar het is al kwart voor twaalf, dus dan mag het wel.Martina is bijna jarig.Wij zijn vanmiddag bij Harmen op zijn verjaardag geweest, was erg gezellig, maar hij vierde het vrijdagavond, maar Opa rij niet graag ,s-Avonds vandaar dat wij nu zijn geweest.Kristel is vandaag weer gezakt voor haar auto, jammer hè?Ja Hartelijk Gefeliciteerd met Martine haar 18 de verjaardag. Het is namelijk twaalf uur geweest.En is het daar nog lekker warm.Nou Martine kwam al langs met Kristel omdat ze jarig was, ze was zo zenuwachtig, want morgen kan ze haar rijbewijs aanvragen, en Kristel mag 21-6 weer afrijden. Nou ga ik stoppen want we gaan naar bed toe, nog heel veel plezier daar, veel liefs van Opa en Oma .






Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manouk

Ik ben manouk kolkman en ik ben 19 jaar. De aankomende periode ga ik op buitenland stage naar Aruba. Met dit reisverslag wil ik jullie graag op de hoogte houden wat mij bezig houd op mijn stage.

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 5332

Voorgaande reizen:

20 April 2016 - 27 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: