Mijn eerste reis - Reisverslagen van Manouk Kolkman - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Manouk Kolkman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vanaf 20 april ben ik met een klasgenootje te vinden in Aruba. Wij gaan hier stage lopen bij een bloemist. Deze bloemist doet vooral grote feesten en evenementen. Ik wil jullie met deze blog op de hoogte houden met wat wij allemaal meemaken in Aruba.

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2016

Weer online!

12 Mei 2016

Drukke dagen met moederdag

01 Mei 2016

Een update vanuit aruba

24 April 2016

De eerste dagen

20 April 2016

De vertrek dag!!
Manouk

Ik ben manouk kolkman en ik ben 19 jaar. De aankomende periode ga ik op buitenland stage naar Aruba. Met dit reisverslag wil ik jullie graag op de hoogte houden wat mij bezig houd op mijn stage.

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5332

Voorgaande reizen:

20 April 2016 - 27 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: